RSS
Galerija (2)

Pot pohoda Planinskega društva Dramlje

Pohod po poti Štirinajste divizije

Planinsko društvo Dramlje organizira od leta 1981 pohod za krepitev zdravja in v spomin na pohod legendarne XIV. divizije, ki je 13. in 14. februarja leta 1944 osvobajala naše kraje.

Dolžina celotne poti je 22 km (6 ur zmerne hoje), od tega 8,5 km po poti "Štirinajste". Markirana pot nas vodi od OŠ Dramlje - 1. KT, mimo rojstne hiše Miloša Zidanška v Straži na Gori, pri domačiji Majger-Kožuh - 2. KT, čez Zgornje in Stare Slemene, pri domačiji Kumšek - 3. KT, do Žičke kartuzije, po dolini sv. Janeza do cerkve v Špitaliču, kjer zavije desno v Grušce, pri domačiji Jankar - 4. KT.
V Žički kartuziji se lahko odločite za 2. varianto poti. Pri najstarejšem gostišču v Sloveniji (Gastuž) zavijete proti jugu v smeri Dramlje (na drugem ovinku se levo odcepi bližnjica za 4. KT) do vrha hriba. Pri hiši Stare Slemene št. 15 zavijete levo v hrib in uživate v lepem razgledu na Dramlje in celoten vzhodni del Celjske kotline. Pot po razvodnici med Savo in Dravo pelje do 4. KT v Grušcah.

Pot se nadaljuje na Uršulo do Planinske postojanke - 5. KT, kjer je zaključek pohoda, vpis udeležencev ter podelitev značk in priznanj.

Celotno zloženko v PDF obliki si lahko ogledate tukaj. (velikost 3 MB)